?

Log in

 
 
27 April 2009 @ 03:32 am
Whoot~ MASSUCHIGE <3  
Shoutout: queenofalldorks* Why didn't you tell me you change your username?? *pokes pokes*

Wassup' everyone?!!

Another random entry to prove that I'm alive.
Super busy period again (>_<)
Nowadays I cannot go online as much as I used to so whenever I can, then I will reply to comments and most importantly, reply on YOUR entries!


Random mentions
Photobucket Massu immediately said "Uchi~" like its the most natural thing to say when he was asked who is the same age as he is. Its a switch from not-being-able-to-say-anything-about-Uchi na~

Photobucket Massu replied "Shige", when he was asked "Who in NEWS are you close to?"

Photobucket When K-taro asked who in NEWS will he date, giving Massu 3 choices: A)Koyama B)Shige C)Tegoshi..Massu answered Shige again. While both YokoHina said Tegoshi XD

Photobucket TOMA on SCP is loved!! It is not as emo and you can so feel his sincerity and maturity and his love for Yamapi, Matsujun and "No Borders" though he didn't mention them in detail XD

Photobucket NEWS on MS..totally did not expect those white costumes. What is Johnnys trying to pull with Puzzle & NEWS current image I dont know but I am not complaining 8D


#1 Attended a prestigious event at Goodwood Park Hotel a few nights ago.
Goodwood Park Hotel probably has the best food so far in my list of hotel food. Ok so its a 5-star hotel but still~ The meat, the seafood, dessert.....SO DAMN GOOD! Too bad that day I didn't quite manage to indulge myself with their dessert lol.

Photobucket


I know I am not tall but standing beside this Brazilian model hurts my ego a bit haha~
I will prolly need 6.5" shoes the next time I go for such events but my feet will die!! D:
Photobucket


WANT.THIS. *a guest's car and I took a picture of it*
Photobucket



#2 Wants MC parts of Concerts only!!

So almost every NEWS fans had flailed over the DVD that comes along with the new single and is praying for the full DVD to be out.
I'm not against DVD release but can I have more MCs in that upcoming release please?

While we are at it, I don't think I have ever posted these before...
The 31st Dec Concert was not very memorable so only posting these:
My seats for the Osaka Concerts.

Photobucket
Photobucket


And if you girls remembered in one of my concert report entry...the French fanguys that I met at the concert. Here's a video of them:



Nice people though but they so love the attention and it doesn't help that we keep bumping into them =.=

And, I want to try posting one entry a day. You know, like those Japanese blogs. A pic and a random short post of the day type. Doubt I can even commit on that lol but I want to try! xD

I need to catch up with Arashi and dramas too (>_<)

Zzzz~
free counter with statistics
 
 
Current Mood: sleepysleepy
 
 
 
heppysnowy_yuki on April 26th, 2009 07:43 pm (UTC)
just said hi
nyahahahahahhaha


oyasummiiiiiiiiiiii
w_ryoku: View from my lensw_ryoku on April 27th, 2009 03:45 am (UTC)
NEMUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiii

c(>_<)O
Jisatsupinkujisatsu on April 26th, 2009 08:18 pm (UTC)
actually I didn't talked about the dvd of koi no abo yet but my main comment would be, get rid of the performances and give me a dvd with only mcs... xDDDDDDD
That was the most worth part of it. ( & they included the songs I have less interest on...)
This dvd is just too week for my taste. Thank god, they included one mc XDD

yokohinategoshi?.... that scares me, a LOT... xDDDDDD

You look good, I think it's the first time I see a photo of you :)
w_ryokuw_ryoku on April 27th, 2009 03:50 am (UTC)
get rid of the performances and give me a dvd with only mcs... xDDDDDDD

Couldn't agree better. I mean....the perfromance will be more or less the same anyway but its tha talks that are funny/interesting and enable fans to learn more about them. ok MC plus variety of backstage pranks will be good 8DDD *too demanding am i?* LOL

Yoko explains that he chose tegoshi bcoz, "Shige~ dont know much about him...left KoyamaTegoshi....should be tegoshi I think coz he has a cute-girl like face~ lol."
But he insisted if there's Yamapi, he will choose Yamapi!

Ehh...really first time? I am usually behind the camera so I do not have many photos of myself xDD
Thanks~
Beccy: shige2beccy_chan on April 26th, 2009 08:27 pm (UTC)
first, good luck with everything and I hope you get enough sleep ;3

ahh that's the event you were talking about ^-^ looks nice!

I really liked NEWS on MS...since I don't care about yamapi's hair XDDD
w_ryoku: Pi'sWinkw_ryoku on April 27th, 2009 03:51 am (UTC)
Thanks!! Er...Im guilty with the sleep part. Lately I can't sleep...must be the hot weather =.=

Yup yup~ that's the one! It was niceeeeeeeee 8D

Hahahaa~ I dont care about his hair too. In fact I kinda like that he dares to do it...i mean, he's an idol, his hair WILL return to normal if he/jimusho wants it to be so nothing to worry about lmao.
Beccy: shige2beccy_chan on April 27th, 2009 09:07 pm (UTC)
hot weather? like how much degree?

haha yes i don't see all the problems with yamapi's hair...XD a lot of people didn't like the blond in koi no abo pv... i had no problem ;D
for tomorrow's melodydaelite on April 27th, 2009 01:07 am (UTC)
Did you see Yoko being like "KOYAMA IS MY RIVALLL" and MassuHina like "LMAO LMAO HE DOESN'T THINK OF HIMSELF AS THAT AT ALL THOUGH..." XDD
OMG love Massu ToT lol

That hotel is even nicer than the website was, and wow that car *W*
Good move on eating desserts ;)

And, I want to try posting one entry a day. You know, like those Japanese blogs. A pic and a random short post of the day type. Doubt I can even commit on that lol but I want to try! xD
I always wanted to do this but am too lazy to upload pictures like that XD
w_ryokuw_ryoku on April 27th, 2009 03:56 am (UTC)
I heard that XD Koyama SHOULD BE THE ONE GOING TO RECOMEN!!!! Im sure Koyama will spill more secrets about the members especially Ryochan! And YokoHina will be like, "Yes he is....." or "EHHHHH" etc etc and then Ryo will prolly endedup calling recomen later on XDDDDD *totally my imagination*

That hotel is very nice and very high-class D: Car is surprisingly *3* from a non-Mercedes fan like me haha~

I always wanted to do this but am too lazy to upload pictures like that XD
Speaking of pictures....just remembered that my handphone is spoilt!! How to make such posts then (>///<)
diannenichiya on April 27th, 2009 02:40 am (UTC)
nice dress and i want those desserts!

haha japanese blogs, most of them are so narcissist xD i'd like to try too >D
w_ryokuw_ryoku on April 27th, 2009 03:58 am (UTC)
Yes I want more of it too!! Regret that I couldnt eat as much as I was too busy attending to the guests and stuff *pouts*

LMAO. BUT you know me....Im never a narcissist xPPP
kism8t on April 27th, 2009 06:38 am (UTC)
I honestly don't like their current image, it just doesn't scream 'NEWS' but then again maybe that's just me. I thought i should tell you~ LOLLLLLLLLLL^

Good to see YOU &hearts
long time no see. XD
w_ryokuw_ryoku on April 27th, 2009 05:33 pm (UTC)

Haha! Thanks for telling ;)
You are not the only one...I have a few on my flists who wants the old them back. For me, Im neutral about them and kinda enjoy this side of them. We will get the old them back Im very sure =D

Yes its been a while~ Wassup?
Into the new world~~ ♪: uchi + rock buddiesichigo_246 on April 27th, 2009 08:43 am (UTC)
Oh my god. You reminded me about Massu's guesting on Recommen. *__* I haven't heard nor read translation/notes of that ep. And Massu mentioned Uchi? alkdjs;a ♥ And I was totally suspecting that Toma was talking about No Border in SCP. xDD

You look awesome in those pics, btw. Nice to finally see you! :D
w_ryokuw_ryoku on April 27th, 2009 05:35 pm (UTC)
Go go and download. The talk was not very interesting because well...Massu is pretty shy and like that XD He did mentioned Uchi's name.
Eh no no...toma did not mention No borders at all but mentioned Pi's and Jun's name a couple of times and how he yearns to do something with the people he likes....im thinking he is refering to No Borders in a way too (^^;)

Eh first time see me? haha~ im usually behind the camera so I hardly have pictures of myself lol
Into the new world~~ ♪ichigo_246 on April 27th, 2009 05:57 pm (UTC)
Yes, Toma did mention Pi and Jun a lot. And when he talked about his dream working on a project with a group of people that he likes, I thought maybe he was talking about a 'certain' group (as in No Borders. xD)

Well, you showed some other rl pics before this, but I think most of those pics were of you and so many other people? XD I couldn't tell you apart. xDD
メリッサ: junjou romantica \ !!!papereye_ on April 27th, 2009 02:45 pm (UTC)
OMFG THE BRAZAILLIAN GUY IS DAMN F***ING HOT. AND YOU'RE DAMN PRETTY, WIDDY~~ <3
w_ryokuw_ryoku on April 27th, 2009 05:36 pm (UTC)
THE OTHER GUY IS WAY HOTTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Really regretted not taking his picture (>_<)
Haha~ Thanks. But I think I look older in those pics XDDDDDDDD

YOU...everything ok?
メリッサ: nino \ poutpapereye_ on April 28th, 2009 12:22 pm (UTC)
Haha, aww. I'll try to imagine a hotter man. You're so lucky getting sooo close to hot men. *__*

Haha, yeah I'm fine, don't worry. (: School's occupying.
newskattuneitonewskattuneito on April 27th, 2009 03:31 pm (UTC)
yes when i heard Yoko ask him who same old with massu.. immediately he answer UCHI.. i really so happy that time i really KYYAA he said UCHI UCHI!!.. then massu really like shige.. he prefer shige than tego ahahks..*where tegomassu love* ahahks

when Yoko said keichan is his rival.. that time i really laugh hard..but for me NEWS & KANJANI 8 doing exchange ne.. NEWS sing a enjoyable song "KOI no ABO" which usually KANJANI 8 who singing a type like that..but right now KANJANI 8 song "PUZZLE" which sentimental song who always NEWS song type ^^
for me also i want LOTTTT MC part and backstage ( is it ok i'm demand here also ^^)..show to the others NEWS's MC really great also this time.. can i make second demand i really want MC part when they playing JENGA ahahks

u really beautiful with that dress ^^..and the dessert make me want to eat them right now ^^
w_ryokuw_ryoku on April 27th, 2009 05:40 pm (UTC)
*nods nods* Massu is indeed closer to Shige than Tegoshi. It is just that work-wise, Tegomass fit as one perfect piece so....they are paired up together often.

I would love to see KANJANI 8 x NEWS work together but that would be too taihen for dear Ryo lol.

JENGA NEWS DURING MC IS SO MUCH WIN!!! I know why you want it xPPPP
Ok even if they cant have ALL MCs... they should at least compile 5 best & most different MCs in one "SP dvd: MCs collection" or something like that. I think I have enough seeing them eat and eat and eat during the concert periods =.=

Heh~ thanks. The desserts....I will try to find something similar tomorrow coz my throat feels like eating mini tarts xD
newskattuneitonewskattuneito on April 28th, 2009 02:32 pm (UTC)
i really hope one NEWS KANJANI 8 and KAT-TUN doing concert together *same dream as kei right? he talked abt it before right* but its impossible ne and same as u said it will be taihen for our aniki ^^

owhhh u know why i choose JENGA part ne ahahks!!!
yup i agree with u 19999999% they sould compile 5 best MC and put as special dvd!!!

one of my dream today already get!!! NEWS became main personality for 24 hours terebi this year OMG OMG so happy
queenofalldorks on May 1st, 2009 09:06 am (UTC)
ouch, sorry? xD
I thought I told you about that *scratches head*

oh and that dress *faints*
I'd die if someone forced me to wear it xD
looks good on you btw ;D

Edited at 2009-05-01 09:07 am (UTC)
MistedReveriesmistedreveries on May 18th, 2009 03:57 am (UTC)
HIIII!

1 - You look SO PRETTY! Your dress is SO NICE TOO!

2 - MASSU <3

3 - AHH I can't see the video cuz I'm in school. I'll check again when I get home but I'm sure I'll be LMAOING.

4 - Did I ever get your seat pics mailed to me? LOL

5 - I MISS YOU!!!!!!!!